Posted on

משחקי פיינטבול לגיבוש צוותי עובדים

סוגים שונים של משחקים ופעילויות יכולים להוות יופי של אירוע מגבש. פעילות מצוינת לצורך כך היא משחק הפיינטבול. מהו בדיוק המשחק הזה? מדוע הוא יכול להתאים מאוד כפעילות מגבשת? היכן זה מתקיים? תשובות על כל אלה – במאמר שלפניכם.

משחקי פיינטבול לצורך גיבוש העובדים ולשיפור האווירה 

ימי גיבוש לצוותי עובדים מהווים מאורע חשוב לכל עסק. בכל חברה שבה העובדים מחולקים לצוותי עבודה (כגון צוותי מכירות, צוותי שירות, צוותי פיתוח, צוותי קריאייטיב וכן הלאה) כדאי להשקיע בגיבוש כדי שהתקשורת בין העובדים תהיה משופרת וכדי שהאווירה במקום העבודה תהיה טובה ופורייה יותר.

לדף אודות חווייה בגלבוע

 

למידע נוסף אודות חוויה בגלבוע

מדוע משחקי פיינטבול לגיבוש צוותי עובדים יהוו בחירה מתאימה? זאת מכיוון שמדובר במשחק קבוצתי שמחייב שיתוף פעולה ומתבצע באווירה מיוחדת, מהנה ומאתגרת. משחק פיינטבול מתקיים בדרך כלל בין שתי קבוצות מתחרות, באזורים שונים בארץ ובמתחמי פעילות ייעודיים. לכל קבוצה מאפיין שונה, כמו צבע של המדים, של המגנים, של הרובה וכדומה. כל משתתף מצויד ברובה היורה קפסולות של צבע, ולצורך שמירה על הבטיחות מסופקים מגנים שונים – לראש, לפנים, לברכיים ועוד. פגיעה ביריב “פוצעת” אותו ומספר פגיעות יוציאו אותו מהמשחק לצמיתות או לפרק זמן מסוים. הקבוצה שמנצחת את היריבה יכולה להיות זו ש”חיסלה” את כל חיילי האויב או זו שהצליחה לכבוש את המתחם שלו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *