Posted on

ימי כיף וגיבוש לצוותים הכוללים פעילויות בטבע, טיולים וטיולי תרבות

הרבה מאוד מעסיקים ומקומות עבודה פועלים ביעילות באמצעות ארגון בצוותים. פעילות צוותית מוצלחת מבוססת על הגיבוש החברתי והפנימי של הצוות ולעיתים גם של כמה צוותים ביחד. על מנת להפוך את הצוות ליחידה מגובשת מומלץ לקיים מעת לעת פעילויות של גיבוש חווייתי. במיוחד עבור ארגונים שבהם העבודה מתנהלת במשרד, במרכז לוגיסטי או ארגוני או בכמה מרכזים יש חשיבות מיוחדת לפעילות בטבע, שילוב של ערך מוסף ויציאה מהשגרה.

יוצאים מהשגרה

ימי גיבוש לצוותים יכולים ללבוש צורות שונות ומגוונות. בין אם מדובר בצוותים גדולים ובין אם מדובר בצוותים קטנים, כדאי מאוד לארגן ימי גיבוש עם ערכים, כיף ויציאה מהשגרה ולא רק כאלו שמהווים פעילות משותפת עם מטרה ברורה. ערך מיוחד יש לפעילויות בחיק הטבע, טיולים רגליים, כאלה עם אופניים, ג’יפים או פעילויות מיוחדות בעלות ערך תרבותי.

כאשר מוצאים פעילות מגבשת שגם מאפשרת לצאת מהשגרה משיגים מטרה חשובה מאוד של ריענון מהמטלות היום יומיות שלעיתים הן גם שוחקות. כך, לצד שיפור התקשורת והקשר בארגון ובצוות מסייעים לעובדים למלא את המצברים ולחזור לעבודה ולפרויקטים השוטפים עם מרץ מחודש ועם שמחת חיים.

ימי גיבוש בהתאמה אישית

גיבוש לצוותים ולמקומות עבודה יכול לכלול פעילויות שמארגון רכז תרבות או וועד פנים ארגוני. עם זאת, ניתן בהחלט להיעזר בחברות הפקה מקצועיות שמסייעות בסידור וארגון כל הדרוש ליום הכיף והגיבוש. יש חברות בעלות התמחות בפעילויות עם ערכי טבע ונוף, יש חברות שמציעות מדריכים עם יכולת בהדרכת טיולים כמו גם ארגון של פעילויות נוספות.

ארגון ימי גיבוש יכול בהחלט לשלב רעיונות מתוך ההווי הארגוני וניתן להוסיף גם פעילויות מאתגרות ומהנות, תחרויות שמעודדות שיתופי פעולה בין המשתתפים ותורמות גם להנאה האישית וגם לתחושה החברתית

 

להלן מחירים של טיולי ריידרים מאורגנים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *